onsdag den 23. maj 2007

Kommentar til uge 6 i 23 ting

I denne uge er det musik vi leger med. Jeg har nu oprettet en konto hos Last.fm og forsøgt at lave min første radiokanal med følgende link - lyt bare med - God fornøjelse


og lige et par mere






Det var første del af ugens opgaver.
Herefter har jeg nu oprettet mig på Blogmusik.net og lavet en lille kort playliste, bare sådan for sjov.

Jeg må sige at det jo egentlig er helt fantastisk, at man bare kan hente og høre næsten hvad som helst ganske gratis på nettet.

Denne uges opgaver har ikke været så svære igen - det er da lidt opmuntrende

2 kommentarer:

23tof(t)ing sagde ...

Hej Connie
Du kan da bare det der .... endnu er jeg ikke nået så langt.
hilsen Lone

Pia Peuron-Berg sagde ...

Det er bare så rart ikke at være helt alene med sin uvidenhed om alle disse vidunderlige muligheder. Tak for hjælpen.