onsdag den 30. maj 2007

Kommentar til uge 7 i 23 ting

Så er vi nået til uge 7 hvor vi igen skal lege med billeder og også se det meget omtalte SecondLife.

Først prøvede jeg at surfe rundt på de forskellige billedgeneratorer, uden nogensinde at få dem til nogetsomhelst eller finde noget af nogen form for interesse. Det er temmelig frustrerende, at der under de enkelte opgaver blot står "leg med" uden nogen form for vejledning. Det er alt for tidskrævende, når man som jeg er helt blank på området.
Da jeg ikke kan se, at det nogensinde er noget jeg vil komme til at bruge, så har jeg valgt ikke at bruge mere tid på denne opgave.

2. del af ugens opgave er Sesondlife, og også her gik det galt. Jeg forsøgte at oprette mig med avatar i Secondlife, men løb (som også nævnt i vejledningen) ind i at vi er for mange brugere, så jeg kunne ikke få lov til at blive oprettet. Så prøvede jeg at gå ind og besøge infoisland.dk, men fik ikke den teleporter, som vejledningen siger at jeg skal højreklikke på, og så kunne jeg ligesom ikke komme videre. Dette skyldes sikkert at jeg ikke er oprettet i Secondlife, så her sluttede denne uges "leg"

Ingen kommentarer: