torsdag den 28. juni 2007

Kommentar til uge 10 i 23 ting

I uge 10 arbejder vi med online applikationer og værktøjer.
I ting 18 valgte jeg at bruge Google docs, da jeg kunne bruge samme password som til min blog (og jeg er efterhånden helt allergisk over at skulle oprette mig her, der og allevegne).

Den var meget nem at have med at gøre, det var super let at blive oprettet og den lignede jo et hvilken som helst andet tekstbehandlingsprogram, så det var også let. Jeg tilføjede 2 af mine kolleger (Pia og Lone) som aktive brugere, og opfordrede dem til at være medskribenter (det var også nemt).

Jeg kan sagtens se at dette kan være nyttigt i visse arbejdssituationer, hvis man ikke fysisk befinder sig samme sted hele tiden. Og for en gang skyld var det helt ukompliceret at bruge.

Ting 19 er personlige forsider.

Her står jeg af - hvad skulle jeg dog med sådan én. Nå - jeg oprettede mig alligevel i iGoogle (valgt af samme grunde som ovenstående) og fik lavet en lille forkølet personlig forside. Det var helt ukompliceret og nemt, men jeg ved at jeg aldrig kommer til at bruge den, men nu har jeg da set at man kan gøre det.

Ingen kommentarer: