tirsdag den 17. juli 2007

Kommentar til uge 11 i 23 ting

Ting 20 i uge 11 er Podcast. Det er ikke så svært, når man lige kommer i gang. Jeg valgte et feed fra podhead.dk (Terkel i knibe) og afspillede lidt af det på min PC. Jeg fik ikke lagt et podcast på min iPod, men nu har jeg da fået den installeret og opladet (stor ting). Jeg har også prøvet at overføre et par musiknumre til den - og OH mirakel, det virkede.
Ting 21 er Video - din hjemmebiograf. Her valgte jeg naturligvis at se på You Tube, da det er langt den største og den man høre om, her der og alle vegne. Man må jo sige at den er meget nem at bruge. Jeg søgte på tagget David Bowie, og vupti havde jeg en masse videoer at vælge mellem. jeg afspillede lidt af et par af dem, og det var absolut god kvalitet. Faktisk ufatteligt hvor meget der ligger gratis ude på nettet.
Ting 22 er Odeo Studio. Her stoppede festen, for linket til OdeoStudeo er forsvundet fra Bente's mail i mellemtiden, så jeg kom ikke ind på den. Det gør nu ikke noget, for jeg ville alligevel kun have kikket og ikke oprettet mig (jeg vil simpelthen ikke oprettes flere steder). Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde på at lægge et podcast ud på nettet, så lad det bare slutte her

Ingen kommentarer: